Jak połączyć się zdalnie z drugim komputerem?

Masz problem techniczny, a może potrzebujesz zainstalować nowy program? Nie ma obok Ciebie osoby, która mogłaby pomóc? Jest na to rozwiązanie. Bardzo popularne narzędzie do zdalnego łączenia tzw. Team Viewer.

Dzięki temu programowi w sposób szybki i nieskomplikowany możesz udostępnić swój pulpit innej osobie. Także Ty możesz mieć dostęp do zdalnego pulpitu tej osoby. Nieważne, gdzie przebywa. Czy jest to drugi koniec Polski czy zagranica. Team Viewer świetnie się sprawdza podczas podróży, gdy potrzebujesz dostępu do plików z firmowego komputera.

Jak się za to zabrać? Oprogramowanie Najlepiej zainstalować ze strony teamviewer.com. Jeśli wykorzystujesz je do działań niekomercyjnych, to korzystanie jest bezpłatne. Jeśli zaś do celów biznesowych, należy wykupić licencję. Gdy program znajduje się już w Twoim komputerze, upewnij się, że jest także w drugim. Po otworzeniu, kliknij zakładkę- zdalne sterowanie. Dwie najważniejsze informacje, dzięki którym można uzyskać zdalny dostęp do drugiego urządzenia to ID oraz hasło. Gdy potrzebujesz pomocy, to musisz udostępnić swój pulpit drugiej osobie, w tym celu podajesz jej dwie informacje (ID, hasło).

W momencie przejęcia Twojego urządzenia, w prawym dolnym roku zobaczysz charakterystyczne okienko. Czasem bywa, że tapeta pulpitu znika, a jego tło jest czarne. A teraz zmieniamy kolejność. Chcesz mieć dostęp do pulpitu kolegi. W tym samym oknie interfejsu Team Viewer-a, po prawej stronie znajduje się identyfikator partnera. Wpisz ID drugiej osoby i kliknij- połącz, a następnie wprowadź hasło. Aby zakończyć zdalną sesję, należy kliknąć krzyżyk w prawym górnym rogu okienka.

Dodaj komentarz